FSC-CCOO Galicia | 25 abril 2024.

8M Todo o ano, todo o tempo. POLA IGUALDADE DE XÉNERO
  • Menú Documentos
    28/02/2024

Miles de persoas acudiron ao chamamento das organización sindicais que contou, entre outros, co apoio da Federación de Asociacións Veciñais de Vigo e a participación de distintas forzas políticas

20/09/2023
    Sede Autoridade Portuaria de Vigo

Acada unha maioría absoluta no comité de empresa ao obter cinco representantes dun total de nove.

24/03/2023
    Autobús Vitrasa

Vitrasa, concesionaria do transporte urbano de pasaxeiros en Vigo, convoca unha manifestación o vindeiro 31 de marzo as 8 da mañán e as 19,30 horas da tarde.

07/02/2023
    Asasinato machista en Baiona

Desde o ámbito do Sector do Estado de CCOO Galicia da FSC-G, amosamos o máis enérxico rexeitamento e condea do último crime machista acontecido na localidade de Baiona (Pontevedra), dunha compañeira que prestaba servizos na Administración Xeral do Estado na Comunidade de Galicia. Expresamos o noso máis absoluto rexeito e repulsa ante esta terrible lacra social, e esiximos un compromiso real das administracións para combater a desinformación e negacionismo desta violencia contra as mulleres.

06/07/2022
    Manifestación do persoal de Vitrasa (19/5/2022)

CCOO, sindicato maioritario no comité de empresa de Vitrasa, congratúlase por esta decisión, que garante as condicións salariais dos traballadores e das traballadoras da concesionaria.

20/05/2022

Máis de 3000 persoas amosaron o seu apoio ao persoal da concesionaria do transporte urbano. CCOO advirte que haberá folga en caso de que Vitrasa teime en recortar os salarios.

03/05/2022
    • A asemblea decidirá o seu apoio as mobilizacións anunciadas o 7 de maio
    • CCOO segue a espera dunha reunión co Alcalde de Vigo

Tras o fracaso da mediación no Consello Galego de Relaciones Laborais, CCOO anúncia mobilizacións polo enquistamento dun conflito no que perde a cidade de Vigo. CCOO, sindicato maioritario en Vitrasa, segue a espera dunha reunión con Abel Caballero, alcalde de Vigo, para expoñer tódalas irregularidades deste proceso

25/03/2022
    Autobús Vitrasa
    • CCOO reunirase con alcaldía de Vigo ante a situación de recorte salarial salvaxe esixido pola dirección.
    • CCOO non vai a permitir que se desconte un só céntimo do salario da plantilla

Grupo Avanza, integrada na multinacional mexicana Mobility ADO, responsable da concesión de explotación privada de Vitrasa, informou da sua intención de rebaixar nun 30 % o salario da totalidad da plantilla. Esto acompañase de outras medidas deempobrecemento das condicións laboráis: incremento de xornada laboral, cambio dos horarios, impago ilegal de pluses, conxelación salarial…

28/01/2022
    CCOO garantía de limpeza electoral e defensa das traballadoras e traballadores

O pasado día 22 de xaneiro constituíuse a mesa de Saerco na torre de control de LEVX. Ao longo de todo este proceso, desde o sector aéreo de CCOO vimos detectando unha serie de irregularidades que nos levaron a presentar reiteradas reclamacións á mesa electoral para garantir que este proceso se desenvolva conforme á normativa legal.

19/11/2021
    O comité de Vitrasa informou de que efectivos policiais permitiron a circulación de autobuses sen o distintivo «servizos mínimos»

A representación do persoal da concesionaria do transporte urbano vigués vai impugnar o decreto do Concello de Vigo e non descarta endurecer as protestas.

16/07/2021
    Autobús Vitrasa

As traballadoras e traballadores de Vitrasa, a empresa de transporte urbano de Vigo, irán á folga en menos de tres semanas polos graves incumprimentos do convenio colectivo.

25/05/2021
    CCOO denuncia que Auto Res reduce aínda máis as conexións entre Galicia e Madrid
    • O sindicato denuncia que este recorte non cumpre o obxectivo do servizo público de transporte

Desde o sindicato non entenden esta decisión, xa que a suspensión dos peches perimetrais e o remate das medidas excepcionais debería servir para facilitar a mobilidade da poboación.

17/12/2020
    Autobús Vitrasa
    • Tamén periga a nómina de decembro

O persoal de Vitrasa, a concesionaria do transporte público de Vigo, non cobrará a paga extra de decembro. Así o informou a dirección nunha reunión extraordinaria co comité. Ademais, tamén está en perigo a propia nómina deste mes.

30/04/2020
    Vitrasa incumpre os acordos
    • O sindicato pide que o expediente de regulación temporal de emprego (ERTE) sexa «equitativo»

Esta semana reuníronse telematicamente a dirección da empresa de transporte urbano de Vigo (Vitrasa) e o comité de seguridade e saúde. Narciso Pazos, delegado de CCOO, trasladoulle á concesionaria do servizo de autobús o malestar existente pola falta de información no tocante ás medidas adoptadas para afrontar a pandemia do COVID-19. O delegado de CCOO pediulle á empresa diversas actuacións en materia de seguridade e hixiene no posto de traballo.