FSC-CCOO Galicia | 19 abril 2024.

30/11/2023
    Comparecencia de Manuel Quiñoá (na mesa), canda persoal da residencia e entidades da Terra Chá para denunciar a situación na empresa

A sentenza do Xulgado do Social n.º 1 de Lugo coida acreditada a vulneración de dereitos fundamentais da afectada e fixa unha indemnización de 7501 euros «por danos morais».

09/11/2023
    Visita de Alfonso Rueda e outros cargos públicos á nova residencia de maiores de Santiago de Compostela | Foto: Xunta.gal

O sindicato denuncia que, a día de hoxe, oito de cada dez prazas residenciais están en mans privadas.

30/10/2023
    CCOO defende que o persoal destas residencias debe ser público

Estas cuestións non quedaron aseguradas no recente acto de entrega da nova residencia de Santiago de Compostela.

24/10/2023
    Manifestación en Santiago de Compostela dos bombeiros dos parques comarcais (13/7/2023)

CCOO critica as cargas policiais e apoia as «xustas e lexítimas» reivindicacións dos bombeiros dos parques comarcais de Galicia.

25/08/2023

A data sería o vindeiro 5 de setembro, no Consello Galego de Relacións Laborais.

11/07/2023
    Manifestación de bombeiros en Santiago | Foto: Arquivo CCOO

A marcha partirá ás 11:00 do Parlamento de Galicia, na rúa do Hórreo, e rematará fronte á Dirección Xeral de Emerxencias, nas Fontiñas.

07/02/2023
    Asasinato machista en Baiona

Desde o ámbito do Sector do Estado de CCOO Galicia da FSC-G, amosamos o máis enérxico rexeitamento e condea do último crime machista acontecido na localidade de Baiona (Pontevedra), dunha compañeira que prestaba servizos na Administración Xeral do Estado na Comunidade de Galicia. Expresamos o noso máis absoluto rexeito e repulsa ante esta terrible lacra social, e esiximos un compromiso real das administracións para combater a desinformación e negacionismo desta violencia contra as mulleres.

12/08/2022
    O presidente da Xunta, Alfonso Rueda, e a conselleira de Política Social, Fabiola García, na visita á residencia cuxa xestión pretenden privatizar

O sector da Administración autonómica do sindicato rexeita a xestión privada da residencia de Cerdedo-Cotobade, acondicionada con diñeiro público.

30/05/2022
    Oferta emprego público

Aprobada a oferta de emprego público extraordinaria de prazas de persoal funcionario e laboral da Administración xeral e das entidades instrumentais do sector público autonómico da Comunidade Autónoma de Galicia, correspondente ao proceso de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, de medidas urxentes para a redución da temporalidade no emprego público, e de prazas de persoal laboral obxecto de funcionarización, de conformidade coa Lei 2/2015, do 29 de abril, do emprego público de Galicia.

23/05/2022
    burros bombeiros (para cubrir as numerosas vacantes

É urxente e necesario un cambio de modelo. Chega a primavera e, con ela, os temidos incendios forestais.

18/04/2022
    Conselleria Medio Rural Lugo

A resolución xudicial é moi dura co uso abusivo da contratación fraudulenta por parte da Xunta de Galicia.

26/11/2021
    concentraron delegadas e delegados pola defensa de todos os dereitos do persoal empregado público da xunta de galicia

Tócalle á Xunta de Galicia escoller o camiño: cumprir o asinado ou asumir un conflito longo.

23/10/2021
    Nas eleccións sindicais é o momento de apoiar as candidaturas de CCOO

Estes resultados sérvenlle a CCOO para situarse á fronte do comité de empresa, no que terá cinco delegadas e delegados.

04/10/2021
    CCOO advirte da falta de proporcionalidade entre os cuestionarios e os temarios oficiais

Notas de corte con criterios dispares, desproporción entre os temarios e as probas realizadas ou niveis de esixencia superiores ao posto de traballo son algunhas das deficiencias detectadas.

23/09/2021
    Concentración do SPIF en Lugo

As traballadoras e traballadores do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais (SPIF) protagonizaron unha semana de mobilizacións. Os comités de empresa da Consellaría do Medio Rural nas catro provincias denuncian a «gravísima» precariedade laboral e inseguridade xurídica que padece este colectivo profesional.