FSC-CCOO Galicia | 28 marzo 2024.

21/08/2023
    En primeiro termo, na mesa, Manuel Quiñoá, durante a conferencia de prensa en que se denunciaron os feitos

A traballadora despedida na residencia de Vilalba (Lugo) significárase na defensa dos dereitos laborais.

24/04/2023
    Concentración do persoal dos centros residenciais de Política Social (18-2-2021)

O sector da Administración autonómica do sindicato pide a apertura dunha mesa de negociación para este efecto.

27/05/2022
    Residencia Santa Lucia

Unha das traballadoras foi despedida por presentarse na candidatura deste sindicato.

22/07/2020
    Medicos sen fronteiras despide
    • A sala do social do Alto Tribunal confirma a nulidade por cláusula abusiva do rendemento dos captadores de socios e socias de Médicos sen Fronteiras en Galicia.

A sala do social do Tribunal Supremo español confirma así a sentencia previa do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, que declarou en 2018 nula a cláusula de produtividade que afecta a todos os captadores e captadoras de socias da ONG en Galicia.

02/11/2016
    MSF
    • A empresa abrira un expediente disciplinario ao representante de CCOO, baseado nas declaracións acusatorias dunha representante sindical

Tras a inxusta e inconsistente apertura de expediente disciplinario ao representante de CCOO en Médicos Sen Fronteiras, baseado en simples declaracións subxectivas da actual representante sindical electa, a sección sindical de CCOO denunciou polas rúas de Vigo a actitude da empresa co persoal que desenvolve traballo sindical. A débil acusación ao traballador e a presión da sección sindical levaron a empresa a desistir na súa intención de despedir por vía disciplinaria este compañeiro e a resolver o expediente aberto cunha simple amoestación.

18/10/2016
    MSF
    • Comisións lamenta que a ONG estea a despedir representantes sindicais para «silenciar» as críticas

Comisións Obreiras (CCOO) denuncia que Médicos sen Fronteiras (MSF) está a cometer despedimentos «disciplinarios» de representantes sindicais para «silenciar» as críticas por posibles incumprimentos laborais. Polo de agora foi expedientada unha persoa vinculada a CCOO e despedidas seis máis que están vinculadas a outras organizacións.

21/06/2016
    Boletín Sc. Sind. Médicos Sen Fronteriras
    • A Sección Sindical ponse á disposición de cantos compañeiros e compañeiras precisen asesoramento ou axuda nos seus problemas laborais
    • Podes contactar coa sección sindical a través do correo msf.galicia.ccoo@gmail.com

As compañeiras e compañeiros de CCOO nesta ONG, que constituíron a Sección Sindical hai escasos meses, fan balance das actividades realizadas ata agora ao tempo que denuncian problemas concretos que atinxen a persoas do seu ámbito de traballo, ofrecendo o seu asesoramento e axuda a quen poida necesitala.

07/06/2016
    Concentración en Vigo

Onte, mozos e mozas que traballan no sector da captación de socios/as para as ONG concentráronse en Vigo, diante do Marco, en defensa dunhas condicións laborais xustas e contra a gran precariedade que sofren día a día.

02/06/2016
    Contra a precariedade laboral
    • Luns 6 de xuño, ás 20 horas, diante do Museo do Marco en Vigo
    • Os traballadores e traballadoras das ONG mobilízanse en defensa dunhas condicións de traballo dignas

O luns 6 de xuño, ás 20.00, no MARCO, os mozos e mozas que traballan para o sector da captación de socios e sociais, saen á rúa para defender os seus dereitos laborais.

19/05/2016
    MSF
    • O vindeiro 7 de xuño haberá un xuízo por unha cláusula contractual que o sindicato coida «abusiva»

Comisións Obreiras (CCOO) entende que na organización Médicos sen Fronteiras pódense estar dando incumprimentos laborais, especialmente no que atangue ao convenio colectivo e á prevención de riscos. A finais do pasado ano, afiliados e afiliadas do sindicato constituíron a sección sindical de CCOO para loitar contra esta situación.

18/06/2012
    Xornada de loita nas administracións autonómicas

Concentracións diante das sedes da Xunta contra os recortes e en defensa dos servizos públicos

07/03/2012
    Os sindicatos dixeron NON aos recortes da Xunta na Mesa sectorial de Traballo

07.03.2012.- As organizacións sindicais consensuaron esta mañá un novo calendario de mobilizacións en contra da política de recortes da Xunta de Galicia

06/03/2012
    Contra os recortes de Núñez Feijoo

6-3-2012.- Centos de empregados e empregadas do sector público de Galicia concentráronse esta mañá diante de diferentes edificios administrativos, xudiciais e centros sanitarios das cidades galegas para protestar contra os recortes da Xunta, convocados por CCOO, CIG, UGT, CSIF, USO, SAE e SATSE.

05/03/2012
    Contra os recortes de Feijoo

05.03.2012.- Mañá, martes 6 de marzo, CCOO, CIG, UGT, CSIF, SAE, SATSE e USO convocan concentracións nos complexos hospitalarios, edificios administrativos e xuzgados de Galicia a partires das 11:30 horas

01/03/2012