FSC-CCOO Galicia | 3 mayo 2024.

Santiago Mallo, elixido secretario xeral da SSI da ONCE

• Os días 12 e 13 de marzo celebrouse en Madrid a 7.ª Conferencia da Sección Sindical Intercentros da ONCE da FSC-CCOO

A inauguración deste evento correu a cargo do secretario xeral da FSC-CCOO, Javier Jiménez, que fixo un balance positivo do traballo desenvolvido pola Comisión Executiva saínte e o seu secretario xeral, Roberto Abenia. Nesta conferencia participaron 50 delegadas e delegados dos distintos territorios. Sometéronse a debate tanto o informe de xestión da Comisión Executiva saínte, como o plan de traballo que será a referencia para a nova dirección da SSI.

14/03/2016.
    Santiago Mallo

Para a elección dos órganos de dirección presentáronse dúas candidaturas á Secretaría xeral: M.ª José Romero Chiara e Santiago Mallo Fuentes. Igualmente, presentáronse dúas candidaturas á Comisión Executiva encabezadas respectivamente por cada unha das persoas candidatas á Secretaría xeral.

Tras as votacións resultou elixido secretario xeral Santiago Mallo Fuentes, que traballa como vendedor do cupón adscrito á Axencia da ONCE de Santiago de Compostela, cunha dilatada traxectoria en Comisións Obreiras e na entidade das persoas cegas españolas, da que é afiliado desde os 9 anos de idade.

A nova Comisión Executiva queda composta por nove persoas, seis da lista encabezada por Santiago Mallo e tres persoas da candidatura de M.ª José Romero. A nova dirección do sindicato na ONCE ten, como reto inmediato, preparar as eleccións sindicais que se celebrarán seguramente en febreiro do 2017.