FSC-CCOO Galicia | 25 abril 2024.

30/09/2021
    I CONCURSO DEBUXO FSC GALICIA 2021
    A Federación de Servizos á Cidadanía convoca
    • O Concurso está dirixido aos fillos e fillas da afiliación á Federación de Servizos á Cidadanía
    • Os debuxos premiados serán o soporte gráfico do calendario do ano 2022

A Federación de Servizos á Cidadanía de Galicia convoca o I CONCURSO DE DEBUXO dirixido aos fillos e fillas menores de 13 anos de afiliados/as á Federación de Servizos á Cidadanía de Galicia. A temática é o medio ambiente. Ás persoas premiadas obsequiaráselles cun cheque regalo que se poderá trocar por material escolar ou deportivo por valor do premio acadado; ademais, os debuxos serán o soporte gráfico do calendario do ano 2022.

20/11/2020
    Abre os ollos Actúa
    • CCOO E UGT INSTAN A ERRADICAR AS VIOLENCIAS MACHISTAS e reclámanlle ao Goberno a ratificación dos Convenios 189 e 190 da OIT

As confederacións sindicais de Comisións Obreiras (CCOO) e da Unión Xeral de Traballadores (UGT) queremos facer un chamamento este 25 de Novembro de 2020, Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra as Mulleres, ao conxunto de traballadoras e traballadores e a toda a cidadanía en xeral, para que se sumen á denuncia e repulsa de todos os actos de violencia machista, dos máis graves e dramáticos e daqueloutros que permanecen invisibles pero igualmente danan a saúde, a liberdade, a seguridade, a autonomía e a dignidade de todas as mulleres.

06/08/2013

Desde aiquí, pódese acceder ós Blogs oficiais dos Sectores da FSC-Galicia, neles atoparedes información útil e de actualidade de cada un dos ámbitos.

09/07/2013
    Renfe propuxo onte un ERE con condicións algo máis claras que ata agora

En reunión mantida onte, Renfe propuxo os Sindicatos da empresa, un ERE a cuxas condicións básicas de universalidade e voluntariedade, xa comunicadas anteriormente, se unen outras novas.

03/01/2012

29-12-2011.- Para o sindicato a crise e o mellor argumento para a sua defensa, fronte aos ataques do Goberno de Núñez Feijoó e os intereses neoliberales de facer caixa con eles.