FSC-CCOO Galicia | 16 abril 2024.

06/03/2024
    CCOO gaña as EESS en Monbús Lugo

Desde Comisións Obreiras salientan que unha forte representación deste sindicato é a “mellor garantía”para a defensa dos dereitos das traballadoras e traballadores.

28/02/2024

Miles de persoas acudiron ao chamamento das organización sindicais que contou, entre outros, co apoio da Federación de Asociacións Veciñais de Vigo e a participación de distintas forzas políticas

03/11/2023
    Autobús de Castromil, empresa do Grupo Monbus

A candidatura de CCOO subiu un 16 % os seus apoios respecto a hai catro anos e duplica en votos a seguinte candidatura.

12/07/2023
    Manifestación en Santiago do persoal do sector das ambulancias (12/7/2023)

A manifestación de hoxe en Santiago chega tras o «éxito rotundo» das xornadas de folga dos días 6 e 7 de xullo.

13/06/2023
    Manifestación o xoves, día 15, en Santiago de Compostela

Manifestación o 15 de xuño con saída ás 11:30 horas da praza Roxa (Santiago de Compostela).

24/03/2023
    Autobús Vitrasa

Vitrasa, concesionaria do transporte urbano de pasaxeiros en Vigo, convoca unha manifestación o vindeiro 31 de marzo as 8 da mañán e as 19,30 horas da tarde.

13/09/2022
    Denuncia a Urbanos de Ourense
    • O Comité de Urbanos de Ourense con maioría de CC.OO presentou denuncia con 6 puntos na Inspección de traballo no que inclúe o propio Concello de Ourense

En xuño asinouse o convenio colectivo de Urbanos de Ourense (Grupo Avanza) tras máis de dous anos e medio de negociación, dúas folgas, unha pandemia e dúas mediacións non AGA, mecanismo de resolución extraxudicial de conflitos do Consello Galego de Relacións Laborais.Os incumplimientos reiterados por parte da Empresa obrigaron o Comité de Empresa a denuncialo

06/07/2022
    Manifestación do persoal de Vitrasa (19/5/2022)

CCOO, sindicato maioritario no comité de empresa de Vitrasa, congratúlase por esta decisión, que garante as condicións salariais dos traballadores e das traballadoras da concesionaria.

17/06/2022
    Autobuses da empresa Urbanos de Ourense fóra de servizo durante unha xornada de folga

Tras máis de dous anos e medio de negociación, dúas folgas, unha pandemia e dúas mediacións, esta mañá asinouse o texto do convenio.

20/05/2022

Máis de 3000 persoas amosaron o seu apoio ao persoal da concesionaria do transporte urbano. CCOO advirte que haberá folga en caso de que Vitrasa teime en recortar os salarios.

12/05/2022
    folga buses urbanos ourense
    • O acordo explicouse na Asemblea de traballadores e traballadoras e asinase baixo o amparo legal e mediación do AGA (Organismo de Mediación Laboral da Xunta de Galicia)
    • A asemblea aprobou por unanimidade o acordo e a desconvocatoria da folga
    • Desde CCOO, sindicato maioritario na empresa Urbanos de Ourense do grupo Avanza, valoramos positivamente o acordo e lamentamos que tivese que transcorrer 30 meses de negociación e 9 días de folga para alcanzalo

O  Comité de Empresa/folga e os representantes da empresa en Urbanos de Ourense asinan un acordo para desbloquear os efectos económicos e de cambio de cómputo de xornada e fixan datas para o 19 e 26 de maio para rematar co resto de Artigos do Convenio.

04/05/2022
    Numerosos dirixentes de CCOO arrouparon este mediodía en Ourense a compañeira agredida polo alcalde

Amelia Pérez: «Rueda ten que tomar a primeira decisión do seu mandato: que vai facer na cidade de Ourense, se vai dar apoio ao señor Jácome para seguir sendo alcalde».

03/05/2022
    CCOO condena a agresión de Gonzalo Pérez Jácome a unha compañeira deste sindicato

A organización sindical exprésalle o seu apoio á agredida e coida «un desprestixio» para as institucións e para a cidade a continuidade de Jácome na alcaldía.

Autobús Vitrasa
    • A asemblea decidirá o seu apoio as mobilizacións anunciadas o 7 de maio
    • CCOO segue a espera dunha reunión co Alcalde de Vigo

Tras o fracaso da mediación no Consello Galego de Relaciones Laborais, CCOO anúncia mobilizacións polo enquistamento dun conflito no que perde a cidade de Vigo. CCOO, sindicato maioritario en Vitrasa, segue a espera dunha reunión con Abel Caballero, alcalde de Vigo, para expoñer tódalas irregularidades deste proceso

folga buses urbanos ourense

A folga indefinida nos autobuses urbanos iniciouse esta medianoite despois de meses de negociacións sen avances. Dentro das reivindicacións expostas está a solicitude de cobrar por unha xornada laboral de 8 horas ao día, 40 horas á semana, con horas extras negociadas, mentres que a empresa propón cobrar mensualmente segundo a liña que realicen, cambiando un sistema que funciona desde 1986 e que o conxunto de traballadores e traballadoras están dispostos a aceptar pero sen que supoña unha perda de salario.