FSC-CCOO Galicia | 20 abril 2024.

8M Todo o ano, todo o tempo. POLA IGUALDADE DE XÉNERO
  • Menú Documentos
    02/02/2016
    ONCE
    • O pasado 18 de novembro celebrouse o xuízo pola impugnación do convenio que CCOO propuxo contra a modificación do sistema retributivo do persoal vendedor.

Un mes máis tarde, coñeciamos a decisión xudicial da propia Audiencia Nacional que, ante as dúbidas xeradas verbo da legalidade do acordo, decidía remitir o asunto, como cuestión prexudicial, ao Tribunal Superior de Xustiza Europeo. Esta decisión supoñía, sen dúbida, unha decepción para a ONCE e UTO-UGT, que vían como o acordo de febreiro corría un serio risco de ser declarado nulo.

18/06/2013
    Imagen de la campaña para la Iniciativa Ciudadana Europea.

Desde a FSC de CCOO, estamos participando na Iniciativa Cidadá Europea (ICE) , o auga e o saneamento son un dereito humano, á proposta da Federación Europea de Servizos Públicos (FSESP).

15/02/2012
    Galicia Sindical especial contra a reforma laboral

15.02.2012.- Esta reforma laboral, aprobada unilateralmente polo Goberno é un ataque salvaxe e sin precedentes aos dereitos dos traballadores e traballadoras.

04/02/2012
    Asemblea Ourense

01.02.2012.- Máis de mil persoas mobilizáronse hoxe con CCOO en defensa dos servizos públicos. O sindicato organizou asembleas en diferentes localidades galegas ás 10 da mañá, e posteriormente concentracións ás 12:30 diante de varios edificios administrativos. O de hoxe é o primeiro día dunha campaña que terá continuidade nos próximos meses.

02/01/2012

02.01.2012.- CCOO oponse a estes axustes poque supoñen afondar aínda mais na recesión económica pola vía de incrementar o paro, reducir o consumo e cargar maioritariamente os custos da crise sobre as rendas mais baixas.

29/12/2011
    Momento da rolda de prensa

29-12-2011.- Para o sindicato a crise e o mellor argumento para a sua defensa, fronte aos ataques do Goberno de Núñez Feijoó e os intereses neoliberales de facer caixa con eles.

20/12/2011
    CCOO gaña as eleccións sindicais en AQUAGEST de A Coruña

20.12.2011.- CCOO gañas nas dúas eleccións sindicais celebradas na empresa, tanto na correspondentes á comarca de Santiago-Barbanza, coma as correspondentes ao resto da provincia, obtendo 7 dos 14 delegados e delegadas elixidos

02/08/2011
    CCOO mantén a ofensiva sindical

02-08-2011.- Ante a perspectiva de que o recorte de dereitos sociais e laborais continúe, CCOO vese na obriga de seguir mantendo activa a ofensiva sindical en defensa de políticas sociais e laborais máis solidarias e democráticas, máis xustas, máis equitativas e máis útiles para saír desta crise sistémica.

18/02/2011
    CCOO recurrió el recorte al personal del Ayuntamiento de Badajoz

O Xuzgado do Contencioso-Administrativo nº 2 de Badaxoz abriu a vía para elevar ao Tribunal Constitucional o recorte salarial do persoal funcionario das Administracións Públicas, nunha providencia ditada o 10 de febreiro ante o procedemento abreviado promovido por CCOO contra o recorte ao persoal do Concello de Badaxoz.

01/02/2011
    Alcancemos nuevos puertos, imagen de la campaña de la FSC-CCOO.

Con un eslogan tan propio da Federación de Servizos á Cidadanía de CCOO como "Alcancemos novos portos", a Secretaría da Muller lanza unha campaña específica de afiliación dirixida ás mulleres.

18/01/2011

O secretario xeral de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, declarou que en materia de pensións, o principal escollo para que se poidan establecer puntos de encontro co Goberno, segue a ser o retraso obrigatorio da idade de xubilación aos 67 anos.

17/01/2011
    Non ao retraso na idade de xubilación

Delegados e delegadas de CCOO e UGT pecharánse o mércores 19 de xaneiro nas sedes provinciais e comarcais do Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS) de todo o país (salvo en Andalucia que será o día 25), ademais de celebrar asambleas nos centros de traballo, para rexeitar o retraso da idade de jubilación aos 67 anos e defender un sistema público de pensións forte e viable.