FSC-CCOO Galicia | 27 abril 2024.

29/02/2024
    Conferencia de prensa conxunta de Comisións Obreiras (CCOO), UGT, CIG e e Artistas da Dobraxe (ADA)

Manifestaranse en Santiago de Compostela o vindeiro 17 de marzo.

25/01/2024
    Protesta do comité intercentros esixindo unha CRTVG ao servizo do pobo (25/1/2024)

Esixen pór fin á manipulación informativa e ao «delirio partidista» a prol do Partido Popular.

08/09/2023
    Folga no sector de eventos, espectáculos e producións culturais

Ese mesmo día, ás 12 horas, haberá unha concentración na Cidade da Cultura, en Santiago de Compostela.

14/08/2023
    falecemento do xornalista lugués José Seijo
    obituario
    • Traballador de Radio Lugo e de El País, foi delegado sindical de Comisións Obreiras durante máis de vinte anos

O sector de Medios de Comunicación da Federación de Servizos á Cidadanía de CCOO amosa asúa consternación polo falecemento de José Antonio Seijo Mendoza, xornalista de Radio Lugo e El País.«Pepe Seijo era un gran profesional e un compañeiro moi querido», apuntan desde o sindicato. O óbitocolleu por sorpresa a todo o mundo, pois esta mesma mañá entrara en directo no informativo matinal da Cadena SER.

24/04/2023
    Redacción da Televisión de Galicia durante a xornada de folga do 24 de marzo de 2023

A protesta, baixo o lema «Non máis abusos», terá lugar cadrando coa sesión plenaria na que participará o expresidente da Xunta Alberto Núñez Feijóo, actualmente senador por designación autonómica.

24/03/2023
    Membros da sección sindical de CCOO na CRTVG

As traballadoras e traballadores da Corporación de Radio e Televisión de Galicia (CRTVG) volveron á folga, a segunda en menos dun mes. Reclaman poder informar con liberdade, de maneira que se cumpra coa obriga do servizo público, e rexeitan a represión contra o persoal crítico.

22/10/2022
    Protesta do persoal da CRTVG na Coruña

CCOO apoia ao comité intercentros e máis de trinta organizacións que convocan mobilizacións para «rescatar» a CRTVG

18/04/2022
    Folga na Corporación Radio e Televisión de Galicia

O persoal dos medios públicos aprobou en asembleas mobilizacións para esixir a consolidación de todo o emprego temporal de longa duración e evitar por volta de 40 despedimentos.

20/12/2021
    CCOO rexeita o anteproxecto de Lei xeral audiovisual
    • O sindicato reclama un proceso de diálogo real sobre este anteproxecto, cuxos puntos importantes van moito máis alá do debate sobre as linguas que reflicten os medios ao fío do debate dos orzamentos xerais do Estado.

Preservar o sector público de comunicación audiovisual, evitar as privatizacións, garantir o pluralismo e a responsabilidade editorial ou establecer unha autoridade independente son algunhas das cuestións claves deste proxecto de lei sobre as que o Parlamento non está falando.

17/06/2021
    Casa do Concello de Sanxenxo

O sindicato advirte de que «o persoal non pode pagar o pato das malas decisións» do Concello.

08/06/2021
    Bandeira LGTBI | Foto: Wikimedia Commons

Presentou unha demanda ante o Xulgado do Social n.º 2 de Santiago de Compostela e irá a xuízo o próximo 15 de xuño pola situación de acoso que leva sufrindo desde hai anos.

27/04/2019
    Aprobada a iniciativa CCOO no Concello de Vigo

O pasado mércores 24 de abril o Pleno do Concello de Vigo aprobou por unanimidade a Moción presentada polo Grupo Municipal da Marea de Vigo a iniciativa de CCOO para a ampliación do Servizo de Salvamento e Socorrismo nas praias da cidade.

12/04/2019
    Reunión de CCOO coa Marea de Vigo

Este pasado mércores, 10 de abril, o representante dos traballadores e traballadoras de Comisións Obreiras no Servizo de Salvamento e Socorrismo do Concello de Vigo mantivo unha xuntanza con Rubén Pérez, voceiro do grupo municipal da Marea de Vigo e candidato nas eleccións municipais do mes de maio. O delegado de persoal de CCOO entregoulle á Marea de Vigo un Informe/Proposta para a ampliación da tempada de salvamento, socorrismo e accesibilidade ao baño nas praias viguesas, un servizo que na actualidade só cobre tres meses.

09/06/2018
    Piscina Barco
    • O sindicato esíxelle ó concello do Barco que artellen os mecanismos necesarios que garantan a subrogación dos nove postos de traballo

Este escuro acordo deixa na rúa a todo o persoal que actualmente traballa na piscina. CCOO ve inadmisible que por dous meses incluídos un de vacacións (de ser certos os prazos do peche que o propio Concello anuncia) non se artellen os mecanismos necesarios que garantan a subrogación dos nove postos de traballo actuais na próxima adxudicataria do servizo.

10/04/2018
    ASINADO O IV CONVENIO DE INSTALACIÓNS DEPORTIVAS E XIMNASIOS

O pasado día 3 de abril, a patronal FNEID, CCOO e UGT asinaron o novo convenio do sector, ratificando así o acordo previo alcanzado en marzo, que na práctica supón a prórroga do III convenio, sen apenas modificación do texto máis alá da suba salarial.