FSC-CCOO Galicia | 6 mayo 2024.

Non á discriminación na xustiza galega

A DXX ditou con data 28 de novembro acordo relativo aos Servizos Mínimos establecidos para a folga convocada os días 1 e 13 de decembro de 2017 no ámbito do persoal funcionario ao servizo da Administración de Xustiza en Galicia na Xuntanza co comité de folga do 28/11/2017. ...

29/11/2017.
      Non aá discriminación na Xustiza Galega

Os traballadores e traballadoras da Administración de Xustiza en Galicia iremos á folga os días 1 e 13 de decembro:
      ? Porque traballamos en condicións precarias cunha absoluta falta de medios humanos e materiais. Nos últimos anos, mentres os expedientes aumentaban, reduciuse persoal e non se crearon novos xulgados. Ademais somos a Administración máis arcaica de todo o Estado, con sistemas informáticos da prehistoria das tecnoloxias.
      ? Porque o persoal de Xustiza de Galicia é menos retribuido de toda España e porque se permite que nun mesmo centro de traballo coexistan persoas ocupando o mesmo tipo de posto e desenvolvendo as mesmas funcións pero cobrando distinto.
      ? Porque, as baixas por enfermidade son castigadas con descontos salariais sen que a praza desocupada se cubra por outra persoa, producíndose un enriquecemento da Administración que non revirte na mellora do servizo, cousa que no ocorre na maior parte das Comunidades Autónomas.

Todo isto repercute moi negativamente non só a nós, como traballadores e traballadoras, senón tamén a vostede, como cidadán, xa que é moi dificil ofrecer un correcto funcionamiento do sistema xudicial, un verdadeiro servizo público de xustiza, áxil e eficaz, nestas condicións.
      Non á discriminación na xustiza galega!!!