FSC-CCOO Galicia | 29 abril 2024.

CCOO e UGT denuncian a actitude do Xefe da Policía de Ferrol

Os sindicatos CCOO e UGT, presentes no Concello de Ferrol, queren poñer encoñecemento público o xeito de levar a Policía Local por parte do seu xefe. Éste estáa aplicar criterios en contra da legalidade vixente e incluso contrarios aos acordosinternos, aplicados dende fai anos. Isto repercute na xestión do persoal, concesión dedías libres e incluso na reorganización recentemente levada a cabo, con gravesperxuizos económicos para algúns traballadores

28/03/2022.
      Policia local Ferrol

Esta situación fai que o persoal esté produndamente enoxado, posto que o xefe foiadvertido tanto verbalmente coma por escrito.O concelleiro Germán Castrillón foi informado xa fai tempo nunha reunión e non fixonada, senón persistir no problema e mirar para outro lado. Consideramos que esteconcelleiro non apoia os dereitos básicos do conxunto dos traballadores e tan só sepreocupa do órgano de xefatura; fai tempo que se perdeu a confianza na súa xestión.Pero estes sindicatos confían na xestión do Alcalde para reconducir a situación e nonseguir a tendencia actual posto que foi informado por escrito e é consciente dalegalidade destas peticións.De non haber cambios dunha maneira rápida, seguirán a denunciar situaciónsobservadas fai tempo, coas consecuencias que procedan.