FSC-CCOO Galicia | 3 mayo 2024.

Asinados os criterios comúns para a elaboración das convocatorias de estabilización no emprego públco local en Galicia

O Sector da Administración Local da Federación de Servizos á Cidadanía de CCOO, ven de asinar xunto con CIG e UXT  coa FEGAMP, os Criterios comúns para a elaboración das convocatorias de estabilización no emprego público local en Galicia (lei 20/2021).   O Sector da Administración Local FSC-G CCOO, considera que o Acordo e un bo pacto que vai servir para cumprir o obxectivo que marca a Lei 20/2021 “estabilizar o emprego precario na administración local”

03/08/2022.
      Asinado o acordo os Criterios comúns para a elaboración das convocatorias de estabilización no emprego público local en Galicia

Este é o primeiro acordo entre as organizacións sindicais e a FEGAMP, produto da Mesa de Traballo constituída que viña demandando o Sector da Local.

Dende o Sector da Adamnistración Local ten como obxetivo prioritario que este Acordo sexa asumido polas Administracións Locais de Galicia.