FSC-CCOO Galicia | 28 abril 2024.

CCOO renova a confianza do persoal de Telefónica en Galicia

CCOO consigue 3 delegados en Ourense y 6 delegados e delegadas na Coruña nas Eleccións Sindicais celebradas este mércores que, sumados aos conseguidos na provimcia de Pontevedra reflicten un resultado de 15 delega@s, maioría no conxunto de representantes de traballadores e traballadoras en Telefónica en Galicia

24/05/2023.
      CCOO Galicia Telefónica

O sindicato Comisións Obreiras (CCOO) gañou as Eleccións Sindicais en Telefónica en Galicia, obtendo 9 delegados  dos 19 delegados que se elixían no proceso que sumados aos 6 delegados de 9 en Pontevedra resultan 15 delegados e delegadas de 28. Cunha participación do moi alta  CCOO impúxose a UXT, que ten 9 delegados, e 1 a CIG.

CCOO valorou positivamente os resultados e sinalou que reflicten a confianza dos traballadores no seu proxecto sindical, baseado na defensa dos dereitos dos traballadores e a mellora das condicións de traballo.

CCOO continuaráraballando para defender os dereitos dos traballadores e mellorar as súas condicións laborais en todos os sectores nos que estean presentes.

Tamén queremos agradecer aos traballadores e traballadoras que deron a sua confianza nestas Eleccións Sindicais