FSC-CCOO Galicia | 3 mayo 2024.

CCOO gaña as eleccións sindicais no Concello de Sanxenxo

Aumenta en dous delegados/as máis a súa representación no Concello de Sanxenxo e afianza o primeiro posto entre o persoal funcionario e laboral.

28/06/2023.
      EESS Concello de Sanxenxo

Os resultados logrados por CCOO significan «a consolidación dun espazo sindical que implica unha responsabilidade importante», sinalan desde o sindicato comarcal da Federación de Servizos á Cidadanía de Pontevedra. O resultado é especialmente relevante «debido á grande atomización, con múltiplas candidaturas».

CCOO agradécelle ao persoal do Concello de Sanxenxo a súa participación nestas eleccións sindicais e, de xeito moi particular, ás persoas que apoiaron a lista de Comisións Obreiras.

CCOO continuará traballando «desde posicións coherentes, rigorosas e realistas», presentando «propostas razoadas e actuando sen hipotecas nin ataduras con ninguén» para ser un referente sindical «en positivo» que procure solucións ás reivindicacións laborais.

Resultados

Tras as eleccións, o comité de empresa e a xunta de persoal quedan compostos polos seguintes delegados e delegadas:

Laborais:

• CCOO 4
      • INDEPENDIENTES 2
      • CSIF 2
      • CIG 1

Funcionarios:

• CCOO 2
      • CSIF 1

CCOO sobe dous delegados/as con respecto ás anteriores eleccións.

CIG baixou nun delegado.